Program Lojalnościowy
Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy program lojalnościowy.
Zbierasz punkty i wykorzystujesz na zakupy.
Za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz 20 punktów.
Za zgromadzenie 10.000 punktów otrzymujesz 10% rabatu do wykorzystania w naszym sklepie.
Zgromadzone środki możesz wymieniać na dowolne produkty w naszym sklepie.
Regulamin Programu Lojalnościowego:
1. Firma Sklep Naturalna Drogeria - zwana dalej „organizatorem”, wprowadza przeznaczony dla wszystkich konsumentów dokonujących zakupów program lojalnościowy o nazwie „Program Lojalnościowy” - zwany dalej „programem lojalnościowym”.
2. Zasady uczestnictwa w programie określa wyłącznie niniejszy regulamin
3. Uczestnikiem programu może być tylko osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca Klientem sklepu organizatora - zwana dalej Konsumentem.
4. Uczestnikiem programu może być tylko osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca Klientem sklepu organizatora - zwana dalej Konsumentem
5. Organizator posiada wyłączne prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O każdej zmianie regulaminu organizator jest zobowiązany powiadomić uczestników za pośrednictwem ogłoszeń.
6. Konsument gromadzi punkty za zakupy zrealizowane w sklepie, które organizator obejmie programem. Zgromadzone punkty Konsument zamienia wyłącznie na produkty znajdujące się w naszej Drogerii.
7. Punkty zdobywa się po poprzez zakupy w naszym sklepie, ustalonego w ten sposób, iż za każdą wydaną złotówkę w ramach tego zakupu uzyskuje się jeden punkt (20 pkt.) (1 zł = 20 pkt, 21 zł = 420 pkt).
8. Centralny program informatyczny sumuje punkty uzyskane w ramach zakupu. Punkty za dokonane zakupy są sumowane na osobistym koncie uczestnika programu.
9. Punkty przyznawane są po dokonaniu opłaty.
10. Wszelkie reklamacje dotyczące ilości zapisanych punktów będą rozpatrywane przez organizatora po przedstawieniu przez Konsumenta paragonu fiskalnego dotyczącego reklamowanej transakcji. Reklamację Konsument może składać w ciągu 7 dni od daty zakupów, organizator rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni od zgłoszenia i powiadomi konsumenta o jej wyniku.
11. Zgromadzone punkty Konsument może wymienić wyłącznie na produkty z oferty sklepu. Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę. Dokonanie wymiany powoduje zmniejszenie ilości zgromadzonych punktów o wartość punktową wybranej nagrody.
12. Punkty programu zachowują ważność bezterminowo do odwołania przez Organizatora.
13. Organizator może w dowolnym czasie zdecydować o zakończeniu programu przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i ogłoszeń w sklepach. Po zakończeniu Programu przez Organizatora, zgromadzone punkty nie będą wymieniane na bony.
14. Ogłoszenie o likwidacji programu musi być przez organizatora zamieszczone w sklepie z wyprzedzeniem 60 dniowym.
Zespół
Naturalna Drogeria