
Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (Może być na zwykłej kartce A4)
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mateusz Bryczko
ul. Biskupia 18/17
04-216 Warszawa
733 134 330
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.
Zespół
Naturalna Drogeria